یادداشت
گفتگو و گزارش

اندر حکایت آشتی استاندار با نماینده کهگیلویه  

اندر حکایت آشتی استاندار با نماینده کهگیلویه    
اینکه دو نفر بعد فراز ونشیب های فراوان باهم آشتی میکنند فی نفسه بسیار میمون و مبارک است چه رسد به این که در ایام پر فیض رمضان باشد و آندو نیز مقیدین به شرع مقدس واز عالی ترین رده های یک استان باشند و به همین خاطر باید بسیار خشنود بود و بر این آشتی کنان با چهره گشاده برخورد کرد. حال چرا باید دو تا آدم که آشتی میکنند اینقدر مهم باشد ، حوصله داشته باشید خواهم گفت ، اولا دیگر کسی از این مستمسک برای خودش کلاهی مهیا نخواهد کرد و همه آنها یی که از گل آلود بودن فضای پیرامون این دو عزیز به قصد بهره برداری سعی در هر چه گل آلود تر شدنش داشتن نا امید شده وماست هایشان را کیسه خواهند نمود ، واز سوی دیگر حاشیه های بوجود آمده در حواشی این عزیزان گامهای آنها را کند ودر نهایت چرخ رشد وتعالی این استان خیلی کند به روند خود ادامه میداد و حاصلش میزان نا امیدی بیشتر از سیاست های این دو عزیز خواهد بود. و اما حال که آشتی نموده اند چه گلی بسر این استان محرومیت کشیده و محروم مانده از اعصار مختلف خواهند زد ، شک نکنید وقتی دغدغه پرداختن به حواشی نباشد فکر آسوده به دنبال ترمیم زخمهای کهنه خواهد رفت و تمامی تلاش خودرا صرف زدودن محرومیت وعلاج زخمها خواهد نمود و وقت وانرژی خودرا در راه بیهوده حاشیه تلف نخواهند نمود و حاصلش هر چه هم باشد برای مردم این استان و بخصوص شهرستان کهگیلویه مبارک خواهد بود ، و استاندار بجای پرداختن به چگونگی مدیریت کردن فضای کهگیلویه در پی چگونگی پیشرفت این سامان خواهد رفت تا دوسال گذشته را که شاید با تعلل طی شده با سرعت بیشتری به رتق وفتق امور این شهرستان بزرگ بپردازد. یکی از دغدغه های این دو عزیز عزل ونصب مدیران این خطه بزرگ بوده که با این آشتی کنان دیگر محل جنگ وستیز نبوده وجای خودرا به همفکری جهت سپردن سکان مدیریتهای مختلف شهرستان بدست اهلش خواهدداد و هر دوی این عزیزان از وضع بوجود آمده منفعت لازم را ، البته از جهت آسوده شدن فضای ملتهب عرض میکنم نه چگونگی عزل ونصب ها ، خواهند برد و این میتواند برای مردم هم خوب باشد که دیگر شاهد جنگ و ستیز های بزرگان استان نباشند و همه چیز در آرامش کامل مدیریت شود. به هر صورت شنیدن خبر آشتی دوتن از سران استان اگر نگوییم خیلی شنیدنی است اما در جای خودش بسیار مهم است و باید آنرا به فال نیک گرفت و در تایید آن قلم فرسایی نمود تا بلکه دیگر از این دست اتفاقات در استان ما حادث نشود وهمه چی در آرامش وفراغ بال روی ریل پیشرفت سوار شده وبسوی رشد وتعالی استان طی طریق نماید. من هم بسهم خودم با شنیدن خبر آشتی کنان این دو بزرگوار بسیار خشنود مسرور شدم و امیدوارم منبعد شاهد چنین تنش هایی بین سران قوم آنهم در استان مان نباشیم و همه هم وغم ما بشود برون رفت از محرومیت ورسیدن به رشد وتعالی استان در سایه مدیریتی دلسوزانه وپیگیرانه انشاله.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 محمد 1397/3/7 12:39:10

    موسوی عزیز دوست دارم چرا قلمت را این گونه فدای ریالی بی ارزش می کنی. شما که ادعای اصلاح طلبی داری .بعد از چرخش فکری حالا مجددا هم چرخش نمودی و داری در وصف نماینده کهگیلویه بزرگ قلم می زنی!!!!خدا کند قلم فروشی نباشد.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/3/7 8:20:50

    روشنفکر مابی هم حدی دارد ! انسان باید یکرو و در سیاست ماهیت مشخصی داشته باشد! خدایی این چه نوع سیاست شتر گاو پلنگی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 3 اهوازی 1397/3/6 14:11:47

    اقای موسوی حتما چیزی از طرف نماینده عایدت شده که قلم فروشی کردی سال ۹۸ مجدد انتخابات مجلسه اقای نماینده کدام اقدام مثبتش لطف کن از درج چنین مطالبی جدا بپرهیز

    پاسخ
  • 4 علی 1397/3/6 10:35:25

    جناب آقای معلم چرامی سلام اولا که استاندار را آقای تاجگردون تعیین کردند و هم چنین تمام مدیر کل های ادرات بین اقای تاجگردون و آقای زارع تقسیم شده اند.. به نظر شما این وسط فقط نیروهای کهگیلویه باید مظلوم باشند؟ من کاملا با نماینده ی فعلی کهگیلویه مخالف هستم ولی دفاع از حق کهگیلویه ایها در این مورد کاری بسیار خوب و منطقی می باشد.

    پاسخ
  • 5 معلم چرامی 1397/3/6 8:58:49

    جناب موسوی نماینده قصد دخالت در امور عزل و نصب ها را داشت که کاری غیر قانونی است و استاندار مانع ایشان شده است. نکته مهم این است که نماینده محترم نه به دنبال اعتبار برای کهگیلویه بزرگ بود بلکه به دنبال اهداف خاصی بود که به اونا نرسید و آینده هم نخواهد رسید. جنابعالی هم سعی کن قلمت را در راستای قلم فروشی هدایت نکن.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها